sunnuntai 20. tammikuuta 2013

Me, myself and I

Olen miettinyt tässä pääni puhki, että mistä aloittaisin...


....mutta, jospa aloittaisin ihan alusta. Minä:

-olen 25 vuotias Raumalainen.

-asun avomieheni kanssa vuokralla ihanassa pienessä rivitalossa. Takana on ensimmäinen vuosi poissa kerrostalosta. Ja se on ollut ihana!

-olen jollain tavalla hiukan nörtti. En osaa matikkaa, enkä tajua mitään tietokoneista, mutta rakastan sci fiä (Star Trek, ultimate lemppari), rakastan fantasiaa ja niin päin pois. Tästä päästäänkin siihen että...

-...luen paljon. Fantasia, dekkarit, sadut., love them! Draama ja muut tylsät eivät uppoa.

-olemme mieheni kanssa leffa-friikkejä, dvd:t ovat yhteinen keräilykohteemme. Parasta ovat toiminta-, sci fi-, fantasia-, Marvel- ja DC comics-elokuvat.

-rakastan kokkailua ja leivontaa. Mitä kauemmin menee ja mitä enemmän pitää näprätä niin sitä onnellisempi olen. Ystäväni tietävät,että minut saa kaikkein iloisimmaksi santsaamalla.

-olen koulutukseltani tekstiiliartesaani. Sillä ei ole mitää tekemistä vaatteiden kanssa, osaan ommella hameen. That's it.

-minulla on pieni viljelypalsta. Unelmani on että saan sen vielä kunnon istutus kuntoonkin, viime kesänä siellä kasvoi vain raparperi, viinimarjat ja kesäkurpitsat.

-olen kotihiiri. Vietän mieluummin viikonloput kotona ystävien kanssa lautapelejä pelaten kuin yöelämässä, baarit eivät ole minun juttuni.

-mutta drinkit ovat! Cocktailien tekeminen on hauskaa!

-ihailen rockabillyä, goottityyliä, burlesquea ja steampunkkia. Haaveeni on saada mieheni vielä joskus opettelemaan tanssimaan kanssani rock'n'rollia (miehenikin pitää rockabillysta,mutta tanssimaan hän EI suostu).

-perustin blogin, jos vaikka tätä kautta löytäisin samanhenkisiä ihmisiä. Minulla on ihania,rakkaita ystäviä. Mutta olemme kaikki täysin erilaisia. Rakastan heitä juuri sellaisina kuin he ovat, mutta joskus olisi mukava jutella ihmisen kanssa joka innostuisi samoista asioista kuin minä.


Noh, mutta sen enempää jaarittelematta tervetuloa seuraamaan Cherry jamin menoa!

Tässä blogissa tulee olemaan vähän kaikkea: ruokaohjeita, elämän menoa,puutarha juttuja,minua,käsitöitä.. Mitä milloinkin. Ja jos siltä joskus tuntuu, niin jätä ihmeessä itsestäsi merkki :)

2 kommenttia:

  1. heips! tosi kivan olonen blogi - keep up the good work!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thanks, tervetuloa toistekin lukemaan, olen vasta pääsemässä vauhtiin :)

      Poista